Definite advantage.

Multimediale propositie

Mediabereiksonderzoeken binnen de branches waar Uitgeverij Lakerveld zich op richt wijzen uit dat inkopend Nederland zich voornamelijk oriënteert op vakbeurzen en in vakbladen (print), met een score van gemiddeld 90%. Ook het internet speelt een belangrijke rol bij het oriëntatiegedrag. Alle print-vaktitels van Uitgeverij Lakerveld zijn daarom gecomplementeerd met een website, ondersteund door social media-activiteiten en e-nieuwsbrieven.


Naast advertentiemogelijkheden in de printuitgaven kan Uitgeverij Lakerveld een multimediale propositie aanbieden:
online kunt u uw doelgroep bereiken met branding- of actiebanners op de websites van de magazines, maar ook door een uiting in de titelgebonden e-nieuwsbrieven.


iStock_000006271450_Full

Samen met de accountmanagers van Uitgeverij Lakerveld kunt u een gerichte mediapackage samenstellen. Ook crossmediaal adverteren behoort tot de mogelijkheden: waarbij meerdere Lakerveld-vaktitels tegelijk worden ingezet, zowel in print als online.